ねじまきクラフトフェスタinもちがせ

On the road!


at the Guesthouse

with the Japanese traditional dolls "Hina"

Beautiful old town, Mochigase Tottori

Many flowers in the village

Mochigase Sta.

There will be Market place

Hina-dolls on the ship (We've never seen it before!)

Hina-dolls on the tub (We've never seen it before!)

It's so peaceful

Tubaki(Camellias)

at Nejimaki-dori Shoemaker

Bag shops corner


Mix blood dog "Nico", Good girl & so cute!


Michio Thomas' live performance with the kids



豊かにすべきは生活ではなく人生だ

というある方の言葉を胸に

行って参りました

鳥取

いましたいました

豊かな人生を送る方々が!

だいの大人たちと偉大なる子供たち

癒しのわんちゃんたちと共に合宿

きれいな街と星空

奇妙な声を出す飛行生物まで

目覚めの珈琲がヘッケさんて!


イベントへお越し頂いたみなさま

本当にありがとうございました!



ねじまき鳥靴工房のごーへいちゃんはじめ携わってくださった鳥取の皆様

素晴らしい!

本当に快適に過ごすことができました

そして出展者のみなさまからもかなり良い刺激を頂きました

ありがとうございます!





さあ次はどうする?











コメント